RSS

2012. április 22.

Agymenés 2012, avagy ha kevés a helyed ültess a plafonra


Éjszakai műszakból éberen haza érve elkezdtem egyik chilis őrült barátommal beszélgetni. Mesélte, hogy valahol látott egy srácot aki 2 literes flakonba fejjel lefele ültet drótkötélre paradicsomot és elég jól terem. Hát persze, hogy nekem is ki kellett próbálnom. 
Van cirka 10 áldozható Tescos Habanerom. Gyorsan túrtam 1darab 1 literes flakont is. Miután egy határozott mozdulattal félbe csaptam, nem nem az ujjamat, az üveget. Kiástam egy közepes habit a szárát körbe tekertem mosogató szivaccsal, beledugtam az üveg szájába, majd a másik végén megszórtam földel. Fel is lógattam a többiek felé. A következő lépés egy ön öntöző berendezés ala sufni tuning. A levágott flakont kilyukasztjuk mondjuk 4 helyen tűvel, hogy épphogy csak csepegjen a víz. Ezt ráhelyezzük a már fellógatott "cserépre", megtöltjük vízzel és ha minden jól megy Newton bácsi végzi a dolgát. Ha működik a dolgog chilivel is (miért ne?), akkor lehet a hely hiány miatt így fog növekedni a többi is.


UPDATE: Pozitívum, így a karózást el lehet felejteni. Jobb esetben alapból sem kell:)

Íme pár kép.

3 megjegyzés:

  1. Érdekes módszer! Majd számolj be az eredményekről :)
    A habanerót melyik tescoba vetted, mennyiért? És ha jól gondolom termést árulnak, nem palántát, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Természetesen lesz majd számadás, hogy növekedik, vagy hogy nem. Jelenleg halad az élet felé.

      A miskolci nagy Tescoban vettem, még tavaly nyári szezonban lehetett kapni habanerot. 10dkg volt 350Huf. Idén még nem láttam. Abból nyert magok a Tescos Habanerok, mert fogalmam sincs hogy melyik alfaj lehet. :D

      Törlés
  2. Szia, G. Zoli vagyok (ex munkatárs) a számod már nem kapcsol6ó. Szeretnék kérni magot, vagy palántát. Köszi

    VálaszTörlés